lördag 18 februari 2012

är att vara alla samlade (och lite choklad) ♥


Det enda braiga med att ha maken i Bryssel är


är att han kommer hem med min favorit choklad
Den mannen vet hur han ska få mitt hjärta att banka.

Jag är helt beroende av choklad och Belgisk choklad slår det mesta



Neuhaus, Godiva och Guylian - Me love

Det hela blir ju inte sämre när man av de små liven får var sitt hjärteäpple.

Lillebror och mellansessan gav oss dessa i går kväll. 
De var egentligen till alla hjärtans dag men mamma och pappa måste ju få dem samtidigt så i går fick vi dessa

Alldeles för fina för att ätas upp pryder de nu vårt köksbord.

Nu vankas gott och äta och mellansessan och jag har bakat chocolate chip cookies som ska användas i efterrätten - yougurtblåbärsglass som vi nu ska sno ihop och lägga i glassmaskinen. Får se hur det hela smakar.
Visst låter det gott.

Ha en skön lördagskväll

Och jag måste bara säga en ska till

I love my



2 kommentarer:

maybe*mej sa...

hej där. =) Ledsen att jag inte har svarat förrän nu. Glömde helt enkelt av det .. läste din kommentar på telefonen och på den var det för jobbigt att svara.. har inga bra sms-mobil tummar som dagens ungdomar har. =) Så du är helt kär i din dator. =) Kul. fungerar det bra. Ja jag är jättenöjd jag med. Å så är ju Mac så snyggt. Visst. Ja kommer du igång med digital scrapping så är det klippt sen... det är så kul och lätt och det blir inte stökigt och man får gjort en massa på kort tid.. Jag gillar det massor. I morgon åker vi till sälen och då tar jag med bärbara datorn.. så kan man lixom pyssla där mer lite.. ska bli toppen att åka upp och åka skidor. hoppas ni får ett bra sportlov. har ni det nästa vecka eller hade ni det v 7? kram på dig

Aase sa...

Underbart med så mycket god choklad, det ser väldigt mumsigt ut! och äpplena var det sötaste jag sett.....

Ha en toppen dag!! Kram