fredag 9 mars 2012

är att vara fri från feber ♥


Influensa är inte kul!

Snart har den varit igenom hela familjen. De sista två har börjat sina feberdygn idag stackarna. 


Efter två dagar med över 40 grader feber är jag åter vid medvetande men jisses jag trodde min sista stund var kommen.

LYCKA att det är över

Det har jag firat med att boka en spanienresa. Kanske inte är så dumt att vara sjuk ändå, jag menar då är det ju synd om en och då måste man kompenseras...
...med typ en resa

Eftersom jag har sovit i två dygn ligger jag här mitt i natten och leker med photoshop och camera raw. Jag inser nu hur smidigt och lätt det är att bildbehandla direkt i camera raw, men jag har massor att lära så jag funderar på att köpa en dvd-kurs från moderskeppet får se. De har lite allmänna tips här som visar många av fördelarna med att fota i raw.





Har bland annat använt den fina Estelle template, som jag pimpat lite, från den här super produktiva och duktiga tjejen.

Övrigt material kommer från den här och den här sidan där jag brukar handla en hel del.

♥♥♥

1 kommentar:

--- sa...

Underbara foton på lika underbara rosor, vilekn fin färg de hade :)

Vad skönt att det är över febern! Det tog två dygn för mig med, sen blev jag snabbt bättre men det är inte alls roligt. Hoppas dina godningar piggar på sig fort!!

Kram till Dig! Aase