lördag 17 november 2012

är att bada skumbad ❤

Men jisses vad kallt det blev idag.

❤❤❤

Lillprinsen och jag har haft en hel dag på stan och har precis kommit hem för att landa framför en varm brasa med en kopp varmchoklad. Nja min är varm och prinsens är kall. Han vill helst ha den så.

Vi har varit på handboll och sedan en snabb lunch på torget - när en prins får välja blir det två röda pölser med dansk ketchup och inget bröd. Innan vi var färdiga lyckades jag komma i vägen för en liten fågel (en stor ful kråka) som lade av en rejäl rökare i mitt huvud (tur att jag hade mössa) när vi satt på torget och åt.

Sedan på bio. Vi såg på "Modig". Härlig, spännande och varm film som till och med lyckades hålla mamman vaken. Jag är annars känd för att somna på bio. Det spelar ingen roll om det är "Sagan om ringen" eller "Bond-film"; Jag sover gott. Bio har samma effekt på mig som tåg har på andra.

Idag höll jag mig faktiskt vaken och hade en varm go lite prinskropp uppkurad intill mig. Livet kan knappast bli mycket bättre.





Sitter här och tittar på brasan som sprakar och funderar på om jag ska ta mg ett varmt skumbad likt vår lilla livsnjutare.

Nu helg

❤❤❤



2 kommentarer:

Aase sa...

Vilken underbar fredag!!! Skumbad är allt bra mysigt och varm choklad lät väldigt gott, jag brukar hälla i lite god likör också Minttu eller apelsinlikör är mina favoriter :)

Ha det bäst!!! Kram Aase

infing sa...

Hi hi, vilka härliga bilder!!

/Carina