tisdag 9 oktober 2012

är att få skriva - men... ❤



... saknar familjen

❤❤❤

Är återigen iväg med en kollega och god vän vid havet och skriver. Lååånga arbetsdagar men vi lägger massor bakom oss.

Varje morgon möts vi av denna vy när vi springer utmed havet.



FANTASTISKT VACKERT



Nu de sista arbetsdagarna och i morgon är jag hemma och kramar la familia

❤❤❤



Min kära arbetshäst och kvällslitteratur - även om jag sällan orkar läsa något efter 15 timmars arbetsdag och skrivande.

Mot slutmålet...

❤❤❤






5 kommentarer:

Nallebr.. sa...

Tack för snälla ord på min blogg! Va fint du skriver och underbara bilder du tar!!
Kram Linda

Aase sa...

Vilka fina höstbilder, visst är det tufft att vara från familjen...
Härligt att du snart är tillbaks hos dem igen!!

Lite nyfiken på vad det är du skriver ;)
Livet känns just nu bra! Jag stortrivs på nya jobbet så mycket att jag tog beslutet att säga upp mig från fritidstjänsten för att få min fasta tillvidare anställningpå förskolan ♥
Det är där jag hör hemma!

Ha det gott!!! Kramar i massor! Aase

maybe*mej sa...

LonocHeeeej. Hur mår du. =) Jag blir ju också grymt nyfiken på vad du skriver. =) Det ser helt underbart ut att springa där vid havskanten. vilka fina foton. Förstår att det är jobbigt att vara hemmifrån...
Själv sitter jag och tittar på valet i USA... det blir ett spännande dygn.. Min svärfar jobbar för fullt just nu med att samla röster åt Obama i florida. =)

camillas massage sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
maybe*mej sa...

heeej. vaaa.. kostar kräftorna såå mycket... oj.. här kostar de runt 250 kr kg. Fast nu har jag inte kollat på ett par veckor... jag fick en kasse från han som har varvet.. han lagar fiskebåtar och han brukar få massa kräftor och räkor.. å då delar han med sig till oss.. och vi delar med oss till 2 andra familjer. =) En hel kasse okokta kräftor blir lite mkt att koka en kväll när man ska natta barn osv.. men det blev i allafall så mkt att det räckte i 2 dagar. =) Det är så gott med varma nykokta kräfotr..rena lyxen..
Då förstår jag varför du är iväg och skriver. det är duktigt av dig att jobba så hårt.. Jag önskar dig lycka till =) Förstår att det blir underbart skönt när du är klar. Kram

PS..det var jag som tog bort kommentaren här ovan..jag råkade vara inloggad som någon annan =)