onsdag 19 september 2012

är att ha naturen nära ❤


Jag slås ofta av hur fantastiskt vackert det är runt omkring mig. En vacker hisnande naturupplevelse som får en att stanna upp och inse vilken fantastisk lycka det är att bo i ett land som är så vacker. 



Årstidsskiftningar med blommor och löv som skiftar i färger. Dofter som förför och gör en glad ända in i märgen. Jag försöker njuta av det lilla fina i  min omgivning. Ögonblicksbilder som fladdrar förbi. Det är så lätt att fastna i vardagen och glömma att lyfta blicken och bara njuta

❤❤❤


I dag hittade jag några härliga bilder från i somras när vi var i svampskogen med kusinerna. Skog, vatten, fiske, soppa på stormkök, en liten grön vrå att krypa upp och läsa i, kantareller, björnbär och hallon. 



Sol, regn och sol igen. 
Visst är det fantastiskt att man kan uppleva allt det på bara några timmar en alldeles vanlig tisdagseftermiddag i början av augusti.


Glöm inte att lyfta blicken och njuta av allt det vackra som finns runt omkring oss
















1 kommentar:

Aase sa...

Vilka fina foton du lagt upp, så kärleksfulla och stämningsfulla om vartannat.

ha det gott! Kram Aase