måndag 17 september 2012

är att känna förväntan ❤


En underbar höstdag med sol och klar luft, ja nästan lite ljumma vindar. 

Likt ett litet barn som fått en ballong känner jag en stor lycka och förväntan inombords. 



Snart, snart är en låååång väntan över. Mycket jobb återstår men snart tar det form och ett mångårigt projekt kan läggas bakom mig. 

Att det kommer att bli mååånga låååånga dagar med hårt arbete väljer jag att glömma (strutsteknik min bästa gren). Idag håller jag fast vid den härliga känslan av att jag är något på spåret. 

Lycka
Glädje
Förväntan

❤❤❤

Idag njuter jag av att titta på barnen som leker i trädgården, låter mig fyllas av mjuka härliga små moln av sockervadd när jag inser att vi har lyckats skapa dessa små och stora underverk




I morgon väntar en ny spännande dag. Ytterligare ett steg in i framtiden.

❤❤❤

Vad passar då bättre än ett förväntansfullt, lyckligt brudpar som har hela livet framför sig.

De hade bara ögon för varandra trots att vi andra trixar och fixar runt omkring i den gassande solen på stranden. 

Okända, nyfikna solbadare, förvirrade fotografer och brudfölje vad gör väl det när man är förälskad




LOVE

❤❤❤



Inga kommentarer: