söndag 16 september 2012

är att längta till havet ❤



fast ärligt talat är längtan olidlig.

Saknar vågskvalpet, havsdoften och sanden mellan tårna.



I väntan på nästa gång vi ses; havet och jag, roar jag mig med sommarens minnen. Egentligen jobbar jag med systerysters bröllopsbilder men lite hav och älsklings ungar fick komma emellan en stund.

❤❤❤

Jag älskar lugnet som infinner sig inombords när man vandrar grusvägen ner mot havet. Det är som en filt av välbehag, lycka och glädje som omsluter en.

Några bilder från när jag och barnen lekte med kameran vid havet i augusti. Underbara barn. Att se dem, leva med dem och uppleva dem är balsam för själen och den bästa energiresurs man kan få när arbetet och vardagen står för dörren och upptar all ens tid














Nu står det höstfix på agendan. Ha en härlig söndag

❤❤❤





2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder, ni längtar efter havet och jag efter er! ;) puss och kram

Anonym sa...

Det var jag lillasysteryster Emma som skrev föregående inlägg! Kram