fredag 31 augusti 2012

är att ha love in the air ❤



Äntligen ett livstecken. 
Efter en skön sommar med massor av upplevelser är kameran full av fina bilder.

Veckorna i stugan varvades med lata dagar, snorkling, god mat och goda vänner, grilla på en klippa och ta kvällsdopp i solnedgången. Sommaren avslutades med BRÖLLOP

Kära goa lillalillasyster och hennes mysiga A gifte sig i augusti

❤❤❤

Våra härliga ungar var djupt engagerade;
Lillprinsen var prästnäbb (han tyckte det var ett mycket bättre namn än brudnäbb - prästnäbb passade liksom bättre)

Tjejerna sjöng varsin låt i kyrkan och inte ett öga var torrt. Vi var så stolta så tårarna svämmade.

Härliga goa ungar vad vi är glada för att just ni kom till oss.

Själv agerade jag bröllopsfotograf och vi hade fantastiskt roligt. Tack O och stora lillasyster för alla hjälp och assistans!

Just nu pågår det roliga men otroligt tidsödande efterarbetet med alla bilder. Det blir ju inte fler timmar på dygnet bara för att jag vill det. 
Även om jag springer runt och leker fotograf har jag ju mitt vanliga arbete och så familjen och alla tusen aktiviteter som pågår i en familj med fem medlemmar + kanin.

Nog tjatat här är lite bilder

Det kommer fler










Kärlek är underbart

❤❤❤



1 kommentar:

Aase sa...

Åh vad roligt att få vara med om bröllop och på många olika sätt....
Ser fram emot att få se fler vackra foton, de du visat redan nu är ju juvliga!!

Ha det gott! Kram Aase